Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji, a po uzyskaniu Twojej zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.
Wykorzystywane w celu tworzenia statystyk i analizy ruchu w serwisie internetowym, co pomaga lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie struktury i zawartości serwisu internetowego (w tym zakresie wykorzystywane mogą być również pliki cookies podmiotów trzecich, tj. dostawców narzędzi wykorzystywanych w tym celu przez administratora). Te pliki wykorzystujemy, jeżeli wyrazisz na to zgodę.

Relacja z wycieczki górskiej przez Mały Szlak Beskidzki 02/03/2024

Dnia 2.03 członkowie SK PTT "Pionowy Świat" wybrali się na wyprawę kolejnym już segmentem "Małego Szlaku Beskidzkiego". 24-kilometrowa droga wiodła szlakami żółtym oraz czerwonym, prowadząc uczestników z miejscowości Porąbka do Bielska-Białej. Pomimo porannej mgły, momentami ukazywały się widoki na pobliskie szczyty. Niestety warunki pogodowe uległy pogorszeniu i po wejściu na szczyt Kiczera, dalszy marsz odbywał się w towarzystwie deszczu. Następnym zdobytym przez nas szczytem była Góra Żar, gdzie mogliśmy zobaczyć zbiornik górny elektrowni wodnej, skąd zeszliśmy później z powrotem do zapory w Porąbce. Dalsza trasa wiodła nas przez Bujakowski Groń, Chrobaczą Łąkę, gdzie odbyliśmy półgodzinną przerwę na piknik, Groniczki oraz Gaiki, na których poznaliśmy tajniki znakowania szczytów górskich. Stąd zeszliśmy do Straconki, gdzie zakończyliśmy naszą wycieczkę mokrzy, ale szczęśliwi.